woensdag 20 mei 2009

Toneel







Gisteren hebben we toneel gespeeld!!!!
We moesten per 3 werken.
We mochten zelf rare kleren aandoen!
Je kon kiezen tussen 5 verhaaltjes :
Het gouden ei.
Het ongekend dier.
Een vos die kippen eet.
Een kip die geen ei wou leggen.
De boer met 2 kippen.
Ik (Jari) was met Gunnar en Sebastiaan.
Wij hadden het ongekend dier en ik (Jari ) was dat dier!
Maar toen we moesten spelen voor de klas, wist Sebastiaan het niet meer!
Zo hebben Gunnar en ik dan alleen gespeeld!

Jari

5 opmerkingen:

  1. Ik vond dat van Gunnar en Jari heel mooi en grappig

    Jasper

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze hadden het heel mooi gespeelt.

    Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat Jari nogal gek was met zijn lokerenstaartje. Cameron

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch rare mannen hoor die acteurs...

    Tom (papa van Jasper)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij dat jullie het toneeltje mooi vonden!

    BeantwoordenVerwijderen