dinsdag 19 mei 2009

We duimen voor jou!


We willen dat je terugkomt!!!! Talia
Je bent te leuk om te missen. Free
Probeer de pijn te verbijten. Jari
Veel sterkte, kom rap terug! Cameron
Veel beterschap, Céline ! Lies
We missen je Céline! Paulien
We hopen dat je snel terugkomt. Julie
Kom rap terug! We missen je!!! Chloè
We vervelen ons zonder jou op de speelplaats, kom alstublieft snel terug!!! Gitana
Veel moed Céline en veel beterschap !!!! Carolien
Het is stil zonder jou!! Pieter
We hopen dat je maandag terugkomt!!! ELIAS
Ik hoop dat je rap zal terugkomen. Jasper
We missen je Céline! Maité
Ik hoop dat je snel terugkomt. Gunnar
CELINE, ik wens je veel geluk. Kevin
HEB JE HEEL VEEL PIJN, NIET AAN DENKEN, MAAR WEL AAN ONZE KLAS! QUINTEN!
Je bent heel leuk! SEBASTIAAN
We hopen dat je vlug terug bent. Aster

8 opmerkingen:

  1. Ik probeer de pijn te verstillen.
    Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mis julie ook!!!
    Ik kom deze maandag terug.
    Ik verveel mij ook.
    Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk te weten dat Céline zoveel vriendjes heeft.

    Claude, de papa van Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wou dat je al derekt terug kwam!!

    Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In het ziekenhuis was miste ik jullie.
    En ik dacht ook veel aan jullie!!!

    Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. spijtig dat ik een week thuis moest blijven.
    Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is nu wel al lang geleden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk dat julie zo met mij inzitten

    BeantwoordenVerwijderen